sobota, 22 czerwca 2013

[017-018] The new road

Witam was wszystkich.
Jestem nową stażystką na acnollogii. Tyle co mogę o sobie napisać znajdziecie w zakładce ekipa. Krótko o mnie, że dopiero się uczę, przyjmuje krytykę :) Myślę, że będę tu długi czas a co do znajomości znam już Craliven XD

Dzisiaj wstawiam tylko szablony, które wysłałam w zgłoszeniu :) + sygnatury
(chcesz zobaczyć podgląd, kliknij obrazek)





Więc to tyle. Tak następna notkę chyba dodam za tydzień :) 
Co do zamówień przyjmę trzy.

~Vicky

Edit:

Przyjmę zamówienie Lawrence McConary, fioletoowej i Komiko.
Snicki - nie podałaś tematyki i hasła.

5 komentarzy:

  1. Siemaneczko! Vicky, robisz świetne szablony! Dlatego chciałabym Cię poprosić o pomoc, ale więcej o tym w dziale Zamówienia... Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Craliven - pisałaś, ze wolałabyś nie wykonywać zamówień z M&A, ale jednak chciałam się upewnić, czy jednak byś się nie rozmyśliła ^^'
    Pozdrawiam :)
    (misa-akatsuki.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ojej, faktycznie... Przepraszam, wyleciało mi ;) Tematyka: bractwa studenckie, ogólnie taka studencka przyjaźń

    kami no mosume"

    Podała tematykę i hasło, z tym, że później.
    Od Ciebie zależy, czy przyjmiesz zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy