niedziela, 4 sierpnia 2013

[40-41] "Miliard pracy, tak mało snu T_T "

Witam, Droga Młodzieży!
Ostatnimi czasy mam zero czasu dla siebie, od dwóch tygodni pracuję. Na moje szczęście od czwartku [08.08] jestem wolna! Choć też nie na długo... od 13 do 28 znów mnie nie ma, wyjeżdżam. Mam nadzieję, że w ciągu tych paru dni wstawię jeszcze jakieś szablony (w tym zamówienie dla Ohayo) i zaplanuję jakiś post, aby dodał się w trakcie mojej nieobecności. Myślę, że to już koniec informacji.



Zamówienie dla Lucy

Droga Lucy, wybacz, że musiałaś tak długo czekać. Oto Twoje zamówienie. Jak już tłumaczyłam, nie mogłam znaleźć Natsu i Lucy smutnych, a jak już znalazłam arty, to do siebie nie pasowały. Mam jednak nadzieję, że takie wykonanie przypadnie Ci o gustu.

Zamówienie dla P Boo

Kolejny "realistyczny" szablon w moim wykonaniu. Bardzo, bardzo nie lubię wykonywać takich prac, ale mam nadzieję, że niedługo wejdzie mi to w krew. Muszę poćwiczyć. Jest wklepany błękit i żółty, jak prosiłaś. Ocenę pozostawiam Tobie.








16 komentarzy:

  1. JEJKU Shirosaki.. sorki za te słowo ale on jest jednym słowem ZAJEBIS** ... *.* .. Naprawdę strasznie ci dziękuję i twierdze, że przeszłaś samą siebie :) Strasznie ci Dziękuję! *.* - W życiu ładniejszego na oczy nie widziałam ^.^ Warto było czekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpocząłem, więc już mogę się wypowiedzieć.
    Ekhm.
    Szablony pupci nie urywają, ale nie jest najgorzej. W porównaniu do reszty twojej ekipy jest całkiem nieźle (nie wliczając w to mnie. Nie wywyższam się, but, you know...)
    Na pierwszym ten napis w prawym górnym roku jest idiotycznym pomysłem. Nie widać go zbyt dobrze, poza tym, odbiega od całości i niezupełnie tam pasuje.
    Ta kokarda na obrazie jest tka trochę ni z stąd ni zowąd, ale koncepcja sama w sobie nie taka zła. Poza tym, czepnąłbym się jeszcze napisu na obrazie. Taki trochę mało wyraźny, ale tak to wszystko w porządku. Szablon sam w sobie jest całkiem okej.

    Za to drugi mi się w ogóle nie podoba. Te motywy kwiatowe niezupełnie współgrają z resztą. Są zbyt widoczne, przez co nie zwraca się większej uwagi na postaci przed nimi. Poza tym, te kółeczka to taki trochę nieciekawy pomysł. Wygląda troszeczkę jakby było zrobione na odwal się.
    Ogólnie nie podoba mi się również kolorystyka. Za jasne to wszystko, ale to już kwestia gustu, tak sądzę... Jedyne, co mnie strasznie irytuje, to ten cień pod tym krowim napisem "Kocham cię". Nie wygląda zbyt fajnie, nieco odrzuca.

    PS Jestem z ciebie naprawdę dumny! Nie muszę cię gramatycznie poprawiać! ;u;

    Kłania się nisko,
    Liam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było mi trochę pustawo, dlatego tą kokardkę tam wcisnęłam. W sumie, jak by się tak bardziej przyjrzeć, to rzeczywiście nie pasuje ;_;
      A co do napisu... nie wiedziałam, gdzie go umieścić. Górny prawy róg wydawał mi się dość dobrym pomysłem.

      Kółeczka są z jednego prostego powodu - za cholerę nie potrafię połączyć dwóch obrazków, a już w ogóle tych z tak wielkim kontrastem kolorów. Kolorystyka wybrana według poleceń zamawiającej, jakoś szczególnie mnie w oczy nie krzywdzi. I teraz w stu procentach się z Tobą zgadzam - cień nie pasuje wcale w wcale. Podczas robienia szablonu nie przypatrzyłam się za bardzo. :3

      Usuń
  3. Brałam się do pisania tego komentarza kilka razy... Bo najzwyczajniej w świecie nie miałam pojęcia, co napisać. Widzę dużą poprawę między tym, co reprezentowałaś jeszcze na M-S a tym, co pokazałaś nam dzisiaj. Twoje szablony są nawet bardziej, um, jak to dobrze określić? Oryginalniejsze? Kreatywniejsze? Coś w tym guście. Dobrze wiedzieć, że się rozwijasz ;v;
    To teraz trochę krytyki.
    Osobiście uwielbiam ramki w szablonach, jednak pierwszy szablon nie bardzo przypadł mi do gustu. Sama ramka jest niewyraźna i tak właściwie nijak nie pasuje do obrazka, który, swoją drogą, jest przeuroczy ;U; Jak już wspomniał Liam, ta kokardka też jest tak trochę z dupy. Nie podoba mi się też cień w środku ramki, zresztą, ten na zewnątrz też nie bardzo. Wygląda to trochę, jakby ramka lewitowała nad artem z NaLu .n.
    Co mi się jeszcze nie podoba... Ten napis. Jest niewidoczny, lepiej byłoby umieścić go pod ramką, nie na niej. Adres bloga też w ogóle nie zwraca uwagi. A twojego podpisu w ogóle nie widać xD
    Czcionka w tytułach. Czy ona nie mogłaby być wygładzona? Takie poszarpane coś wygląda nieestetycznie :/

    Drugi jest... Przypomina mi staaare szablony na oneta. Wszystkie nagłówny były tworzone w paincie w dokładnie takim cukierkowym stylu! Ach, te stare, dobre czasy.
    Ten, w przeciwieństwie do Liama, podoba mi się bardziej niż pierwszy. Jest bardziej dopracowany. Te motywy właśnie idealnie pasują. Dzięki nim szablon jest uroczy, dziewczęcy i w ogóle, staroonetowy. Tylko kolor tła mi nie przypadł do gustu.
    Tylko dalej te czcionki, ugh, są okropne x<
    Ogólnie, jest nieźle, choć css wygląda biednie (odezwała się ta, której szablony będą napakowane cssem >.>).

    To pierwszy post, w którym niczego nie muszę poprawiać. Jakie to miłe ;v;
    Chociaż... Wydaje mi się, że w tym cytacie na drugim szablonie powinien być przecinek po "mimo tego". Ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę! C=

      Taa, ramka się rozpieprzyła troszeczkę, jak ją powiększałam. Ale w sumie to tak minimalnie, prawdopodobnie oryginał jest również troszeczkę niewyraźny. Cieniem chciałam spowodować... cień. Jak by to nazwać... że obraz nie jest płaski, o! Ale chyba przyniosło to odwrotny skutek ;_;
      I tak, co do napisu oboje macie rację. Trzeba by było go troszeczkę przesunąć w dół.

      Cukierkowe rzeczy są słodkie, a ostatnio mam fazę na słodkie rzeczy... a najbardziej na kokardki! (i pewnie dlatego widniała ona w pierwszym szablonie) Chyba masz rację, pracowałam nad nim nieco dłużej. Pewnie dlatego, że kilka razy wyłączał mi się program i szablon się nie zapisał ;_;

      Nad CSS muszę bardzo, bardzo popracować! Bo ładniej wszystko wygląda, ale pojęcia nie mam, czy będę miała do tego głowę...
      A teraz tłumaczę okropne, niewygładzone czcionki! Mianowicie strona z podglądem była zmniejszana, aby screen zawierał więcej. No i wtedy te czcionki się tak nieco spieprzyły :C

      Usuń
  4. Witam!
    Ja chciałam napisać tylko, że ja ci już wysyłałam te obrazki na pocztę! Tak jak prosiłaś pozmieniałam i wysłałam na twój e-mail.
    Czy może z nimi też jest coś nie tak?
    I nie widzę mojego wcześniejszego komentarza, a dodawałam go z tą informacją już wcześniej!
    Proszę o odpowiedź!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nic mi nie doszło. Mogłabyś podesłać je jeszcze raz? Może po prostu się nie przesłało.

      Usuń
    2. Hej!
      Już wysłałam drugi raz. Powinno u ciebie dojść!
      Ano i jeśli nadal będą problemy to mogę te linki jeszcze raz wkleić tutaj pod postem.
      A co do menu, ja tam chyba nie napisałam.
      Chodzi mi o to, żeby była tylko zakładka (chyba mogę to tak nazwać?) o nazwie np.: Autorka i gdy na nią klikasz to menu jest ruchome, że np.: się rozszerza ale przenosi cię na ten sam blog tylko na inną stronę.
      Coś jak to:
      http://light-of-dreams.blogspot.com/p/co-czytam.html
      Jesteś na tym samym blogu ale nie na boku (przepraszam nie wiem jak to napisać!!!)? Po prostu nie chcę by to było tak jak na tym blogu:
      http://www.hate---and---love.blogspot.com/
      O menu chodzi mi o takie jak na tym blogu o Strażników Snów.
      Proszę, napisz, że wiesz o co mi chodzi.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Dziękuję za szablon. Chwilowo zawiesiłam bloga z powodu masy innych ale nie rezygnuję z jego. Gdy tylko rozpracuję tableta to go odnowie . Jeszcze raz dzięki i pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witajcie, chyba nie odpowiadacie na pytania w ''pytaniach'', więc pytam tutaj. Kiedy mniej więcej mogę liczyć na szablon, który zamówiłam u Personal Dream? Nie pospieszam, choć oczywiście liczę, że w najbliższym czasie, po prostu muszę to wiedzieć, bo nie wiem już, czy go w ogóle dostanę, czy nie. ;) Jeśli Personal Dream zrezygnowała z niego, albo ma problemy techniczne, czy nie ma po prostu czasu, to oczywiście zrozumiem to, ale w regulaminie pisze o 3 tygodniach, one minęły i nie wiem, czy mam jeszcze czekać, czy nie. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Zagubiona Carmen. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablonspoczywa u mnie na kompie, zaś komputer leży gdzieś w pokoju ponieważ mam remont tak wiec nawet nie jest podłączony. Do 3 dni powinnam się do niego juz dostać wiec wyśle ci szablon :)

      Usuń
    2. Dziękuję baardzo za odpowiedź. :)))
      Już nie mogę się doczekać. :3

      Usuń
  7. Wiecie co? Chyba odpuszczę sobie szablon u was. Czekam ponad 2 miesiące i nic. Dziękuję bardzo. Trudno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co pamiętam to jest już ósmy blog na którym składam, na rzadnym mi się nie udało, ale mam wielką nadzieje, ze tu mi się uda, bo szczerze spodobały mi się wasze szablony, jeśli ty nie możesz wykonać mojego szablonu, to może jakaś szabloniarka, ten szablon jest mi potrzebny pilnie, więc po prostu chce już go mieć, a niestety nigdzie w galerii na rzadnym blogu nie ma nic o Tajemnicach domu anubisa. Prosze odpisz pod komentarzem czy przyjmujesz czy nie

    Liam
    Adres bloga - http://bleblegrupowiec.blogspot.com/
    Cytat - najważniejsza jest zabawa
    Obrazki - nie bede ci dawać konkretnych, ale chce żeby szablon był o Tajemnicach domu anubisa, mogą być uczniowie, a nawet sam dom anubisa
    Kolorystyka i układ - kolorystyka obojętna, a układ też, dwukolumnowy, albo jednokolumnowy, mi obojętnie

    OdpowiedzUsuń
  9. For fist, lil gurl - ŻADEN. TUTAJ NIE MA "RZ".
    Second - Nie mam czasu na zajmowanie się szablonami, muszę dużo wkuwać i takie tam. Marne życie człowieka dbającego o oceny, shesh. Wątpię, bym miał zrobić twój szablon. Bo mi się nie chce. A szabloniarnia już jest zamknięta, nikt nie miał czasu, so. I can't help you.

    /Tak, ja wiem, że mam zapłon.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy