wtorek, 7 maja 2013

[01]. Drugi wpis, pierwsze szablony!

Yo!~
Jako, że jestem leniwa, nie napisałam tego wpisu od razu po egzaminach. No cóż, trudno się mówi. Ale przecież nigdy nie jest za późno! Na dzień dzisiejszy dodam tylko jeden szablon. Mam wykonanych około pięciu, jednak po tak długiej przerwie we wstawianiu szablonów wypadłam z wprawy, po prostu mi się nie chce. Następne wpisy będą już bardziej obfite, mam nadzieję.

-=01=-
Układ dwukolumnowy
Cały blog-931
Lewy pasek boczny – 220
Prawy pasek boczny - 210
Wysokość nagłówka-880
Kolor tła - b8b8b8
Kolor czcionek-#282828 


 No, więc to by było na tyle :) Mam nadzieję, że szabloniarnia trochę pożyje, nie chcę zbyt wcześnie jej uśmiercać :3

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny szablon! Widzę, że w życie wchodzi świetna szabloniarnia! Ładne, stonowane kolory wprawiające w melancholię. No i jeszcze to zdjęcie! Ślicznie! Kwiatuszki sprawiają, że nie jest pusto i nadają uroku całości. Jedno "ale". Wydaje mi się, że czcionka powinna być nieco większa, bo trudno ją rozczytać.
    Poza tym, kawał świetnej roboty!

    Możesz dodać obserwatorów? To bardzo ułatwia
    życie :)

    Mam dla Ciebie, coś w rodzaju propozycji.
    Mianowicie jedna z szabloniarni zostanie za niedługo zamknięta, a są tam jedne z najlepszych graficzek jakie znam (a znam ich dużo). Jeśli byłabyś zainteresowana, to po zamknięciu mogłabyś zaproponować dziewczynom dołączenie, a ja dałabym Ci na nie namiary, albo sama w Twoim imieniu bym popytała.

    Jeśli będziesz chciała pogadać zapraszam do siebie.

    marzenia-nee-chan.blogspot.com
    moja--fantazja.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    Nee-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za miłe słowa :)
      Hmm... A patrzyłaś na czcionkę w podglądzie, czy w zalinkowanym nagłówku? Do podglądu zawsze zmniejszam troszeczkę bloga, ponieważ nie mieści się całość. Jeżeli klikniesz na zalinkowany nagłówek, będzie większa :D

      Owszem, dodam do obserwatorów, z tym, że chwilowo mam zablokowany dostęp do bloga :C Odmówiono mi uprawnień.

      Jeżeli o szabloniarki chodzi, to każdego witam z otwartymi ramionami. Jeżeli utrzymujesz z nimi bliższy kontakt, to byłabym wdzięczna, jakbyś trochę ich popytała. Gdyby w razie była jakaś sprawa, to w zakładce "Nabór" znajduje się mój nr gadu-gadu.

      Pozdrawiam <3
      Shirosaaki.

      Usuń
    2. Nie ma za co. Doceniam pracę szabloniarzy. Sama troszkę bawię się grafiką, ale to bardziej hobby. Nie wiem, czy ktoś zechciał by mnie do swojej załogi, bo mam dość wybujałą i straaaasznie zboczoną wyobraźnie... Poza tym, wydaje mi się, że za dużo kombinuje.

      Owszem, patrzyłam na zlinkowany nagłówek i ta pierwsza linijka była nieco niewidoczna. Takie moje zdanie. Dała bym troszkę większą czcionkę. Rozmiar, lub dwa. Nie więcej. Albo zmieniła kolor, bo mam takie nieodparte wrażenie, że się zlewa, czy coś w ten deseń. Mniejsza. Sorki za to, że się tak uczepiłam >.<

      Popytam, popytam.

      Dlaczego nie masz dostępu do bloga? Stało się coś? Mam nadzieję, że nie!

      I jeszcze jedno pytanie. Czy mogę dodać Cię do znajomych na Gadu? Lubie mieć ludzi z blogosfery, a już tym bardziej szablonierzy pod ręką, że się tak wyrażę :)

      Weny i czasu życzę!

      Nee-chan

      Usuń
    3. Każdy człowiek ma swój indywidualny świat i nie mi oceniać czy cudze poglądy są dobre, czy złe. Zboczona wyobraźnia nie jest zła, ponad 90 % społeczeństwa taka jest (a w tym również ja)
      Także gdybyś chciała spróbować swoich sił, to czemu nie ;)

      Oh, w takim bądź razie następny szablon postaram się zrobić bardziej czytelny. I nie przepraszaj, krytyka zawsze mile widziana.

      Nie mam uprawnień, napisane jest, że nikt nie zaprosił mnie do przeglądania bloga. Przejrzyj ustawienia, prawdopodobnie zmieniło się coś i dostęp do bloga mogą mieć tylko określone osoby.

      Owszem, możesz. Napisz do mnie, to również Cię zapiszę w kontaktach :) Tylko ostrzec muszę, dostępna jestem raz na ruski rok (co nie oznacza, że mnie nie ma. Ukochałam status "niewidoczny")

      Dziękuję!

      Usuń
    4. Hmm... Nie powiem, zmartwiłaś mnie z tą odmową uprawnień. Mnie osobiście nigdy się to nie zdarzyło, więc choćbym nie wiem jak chciała nie potrafię pomóc.

      Chętnie bym się zgłosiła, ale aktualnie poszukuję "korepetytora", że się tak wyrażę. Chodzi o to, że obróbkę zdjęć mam w małym palcu, ale nie radze sobie z szablonami. Jeśli wytłumaczyłabyś mi kilka chwytów i ogólnie jak się tym wszystkim posługiwać, to z przyjemnością bym się zgłosiła.

      Nee-chan

      Usuń
    5. Poczekamy, zobaczymy. Może blogger coś szwankuje.

      Oh, tutaj muszę Cię przeprosić. Zupełnie nie potrafię tłumaczyć, ani uczyć. Shiro-chan chciała, abym ją uczyła, ale skończyło się na tym, że Photoshopa jej tylko przesłałam. Tutaj nie pomogę :C

      Usuń
    6. Na pewno? Kurczę, szukam tylko takiego ogólnego "tłumacza". Baaardzo mi na tym zależy! Może byś chociaż spróbowała? Np. O co chodzi z tymi warstwami? I czy zawsze trzeba je dawać?

      Usuń
    7. Oczywiście, warstwy dodać musisz. Najlepiej jest, jak każda tekstura/obrazek/pędzel czy deseń są na oddzielnych warstwach. Jeżeli zrobiłabyś wszystko na jednej, nie mogłabyś łatwo tego edytować, zrobiłby Ci się totalny mindfuck i najprawdopodobniej nic by z tego nie wyszło :)

      Usuń
    8. No widzisz! Czyli jednak umiesz tłumaczyć! Błagam, błagam na kolanach, będę Cię czcić jeśli poświęcisz mi 30 minut na waśnie takie ogólne wytłumaczenie! Błagam!

      Usuń

Obserwatorzy