wtorek, 14 maja 2013

[02-03] "Tym razem gratisy od Wiklary ( Szablony i nagłówek )"

Aloha ludziska <333 Z tej strony ta mniej uzdolniona szabloniarka czyli Wiklara :P Dodaję późno ponieważ ostatnimi czasy miałam ogromne problemy z internetem i brakiem czasu. Muszę powiedzieć ,że szablony z A&M nie są moją mocną stroną i nie mam szans aby wyrównać się z poziomem Shirosaaki co zresztą widać w moich szablonach ... Nutką która aktualnie leci mi w tle jest Ingrid Michaelson - Parachute co w sumie jest dziwne bo jestem fanką innej muzyki :P

Szablon 1

Szablon 2

Nagłówek


Dopiero teraz widzę parę błędów  w nagłówku. Wiem ,że jest źle ale to nie jest moja mocna strona :(


4 komentarze:

  1. Oba szablony zrobione są podobnie, nie pododawałaś żadnych tekstur, ni nic. Wygląda tak, jakby był dodany tylko obrazek i tło na posty. Powybierałaś również zbyt ciemne obrazki. Chodzi o to, że nie widać szczegółów, szablon nie przyciąga wzroku. Wiem, że lubisz mroczne szablony, ale jak dobrane są bardziej odpowiednie obrazki, lepiej wychodzi.
    Nagłówek wyszedł dość spoko, z tym, że (i tu znów małe przypieprzenie) nie dodałaś tekstur. Oczywiście nie są one obowiązkowe, ale jednak uroku jakiegoś dodają. Pasowałby również jakiś mały napisik :)

    Przepraszam za moje poprawki, ale to Ci pomoże :) Też byłam tak poprawiana, jak robiłam swoje pierwsze szablony. Jako, że to są Twoje pierwsze szablony tego typu, to nie będę się mocno czepiać. Jak na początek, to jest całkiem nieźle. Szybko wejdzie Ci to w krew :)
    Ah, no, i jeżeli masz ochotę, to możesz również dodawać szablony realistyczne, z tym, że w mniejszej ilości. Zastanawiam się, czy nie zmienić tematyki szabloniarni, ale to w późniejszym czasie.

    Pozdrawiam,
    Shirosaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cię i dziękuję za pomoc... Poprostu nie jestem pewna tekstur które mogłabym dodać do szablonów A&M... Teraz już przynajmniej wiem o co chodzi
    Co do zmiany tematyki szabloniarni to byłabym ZA <333 A teraz właśnie biorę się do roboty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, witam, witam. Wchodzę sobie do was z myślą: "Może będą kolejne zaskakująco dobre szablony?". Jako, że są to Twoje pierwsze szabloniska z M&A to jestem pod wrażeniem. Są dość dobre. Co nie wyklucza faktu, że widać rękę nowicjusza. Bez obrazy, ale takie rzeczy rzucają się w oczy. Troszkę popracujesz i będzie gites majonez :)

    Tak jak Shirosaki-san radziłabym pokombinować z teksturami. Czasami naprawdę się przydają :D

    Szablon 1. wydaje mi się strasznie ciemny. To jest postać z Touhou, czy ja źle widzę? Myślę, że powinnaś dodać troszkę kolorów. Np. Kiedy obrazek jest ciemny dla kontrastu dać jasne napisy, zrobić przejście barw tła, wstawić jakieś ramki, obramowania, bo jeśli wszystko jest w takim samym odcieniu to całość okropnie się zlewa. Co do napisu. Cholernie długo go poszukiwałam, a gdy znalazłam nie umiałam rozczytać. Jednak jakbym miała oceniać całość to nie wyszło tak źle :)

    Szablon 2. jest o niebo lepszy. Układ się nie zmienił, ale można gdzieś zahaczyć oko. W przeciwieństwie do poprzedniej pracy tu mogę stwierdzić, że widzę kobietę w stroju Ewy, która jest zapewne jakim aniołem bądź boginią, gdyż otoczona jest chmurami i posiada coś na wzór skrzydeł. Kolory też mi pod pasowały, gdyż po prostu kocham czerwień (nie bardziej niż niebieski, no ale zawsze coś :D) Jest tu tylko jeden błąd. Nie ma napisu, co sprawia, że pole nad ramką z tekstem jest puste. Co prawda gdybyś coś tam dała to mogłoby być za wiele, ale szablony powinno się robić z tekstem. Takie moje zdanie ^^

    Nagłówek jest booooski! Czy to jest L? Mój kochany L z Death Note? Awwww :3 Masz u mnie za to wieeeelkiego plusa~ To jedna z moich ulubionych postaci! Co więcej nagłówek straaaasznie mi się podoba! Zachowałaś proporcje twarzy, obrazki nie są zamazane i nawet ta biała plama mi nie przeszkadza. Dobra robota! Jakbyś w taki sposób wykonała pierwszy szablon byłoby idealnie :)

    Jak na pierwszą aktualizację bardzo mi się podobało.

    Jeśli nie lubisz szukać zdjęć M&A to zapraszam do mnie na bloga. Co prawda jest teraz zawieszony, ale jest dużo aktualizacji. Chyba ze 30 ^^ Na pewno sobie coś wybierzesz :)

    Moja--fantazja.blogspot.com

    Cóż, czekam na następne prace :)

    Życzę weny i duuuużo czasu :)

    Pozdrawiam :*

    Nee-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Wiele to dla mnie znaczy ^.^ A co do tych zdjęć to z chęcia skorzystam z twojego bloga :>

      Usuń

Obserwatorzy