poniedziałek, 20 maja 2013

[04-05] - I kolejne darmówki od Wiklary

Witam  ( ach ta oficjalność xD ). Co tam u was ,bo u mnie marnie ( Jestem chora i prawie co nie wylądowałam w szpitalu z powodu jak to lekarz fachowo nazwał "niedokrwienia" lecz ja i tak sądzę ,że jakiś wampir  pije od emnie krew xD ) Dzisiaj szablony nie związane z tematyką szabloniarni czyli zdecydowanie moja mocniejsza storna i mam nadzieję ,że kochana Shirosaaki ( Zastanawiam się czemu nie dodałaś notki :P) zmieni tematykę szabloniarni :D
Jeśli chodzi o szablony jestem z nich w miarę zadowolona ale sądzę ,że mogło być lepiej

Szablon : WILKI

Bardzo napracowałam się nad kartami w blogu ale sądzę ,że na pierwszy raz nie jest źle

Szablon : KILL ME
W podglądzie może wydawać się to wszystko małe ale specjalnie zmniejszyłam widok aby uchwycić całość

Nagłówek : A mi już sił brak
Mimo wszystko bardzo mi się on podoba i jestem z niego bardzo zadowolona :D

Za niedługo mój staż tutaj dobiegnie końca i mam nadzieję ,że pomimo moich mega marnych prac nie będę musiała się z wami tak prędko rozstawać
Mam nadzieję ,ze wam się podoba:) Piszcie swoje opinie

5 komentarzy:

  1. Nie dodałam, nie byłam w stanie. W sobotę dużo pracowałam, pomagałam mamie, nie miałam nawet minuty dla siebie, wczoraj była komunia. Jednak niestety również w tym dniu mój znajomy się powiesił, więc... trochę nie byłam w stanie. A teraz przejdźmy do szablonów.

    Szablon 1 - piękny. Wszystko świetnie dodane, kolorystyka pasuje i napis również. Ładnie wyszło.
    Szablon 2 - już nieco mniej mi się podoba. Nagłówek jest spoko, ale reszta taka czarna, zbyt dużo jej.
    Jeżeli chodzi o nagłówek, to nie mam mu nic do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście rozumiem ,że nic nie dodałaś w takich okolicznościach :( Poprostu martwiłam się ,że zapomniałaś o szabloniarni :(
      Cieszę się ,że szablony w miarę ci się podobają

      Usuń
    2. Cześć ♥
      Z tej strony redakcja Katalogu Grafików.
      Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w konkursie na szablon wakacyjny. Szczegóły znajdziesz tutaj:

      KONKURS

      Wspaniała zabawa gwarantowana. Serdecznie zapraszamy jeżeli jesteś zainteresowaną osobą :)
      Venice i Frambuesa ♥

      Usuń
  2. Pierwszy mi się bardzo podoba, lubię tematykę wilków i ogólnie wilki :) szablony są świetne :)
    Drugi, jak już zauważyła Shirosaki ma trochę za dużo czarnego :)
    Ale ogólnie oba spoko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. *Liam bawi się w górnika*
    Gezas, ale to w oczy wali!
    Miejże trochę litości...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy