czwartek, 6 czerwca 2013

[006-008] "Staraj się, walcz, zwyciężaj. To jest Twoja rola!"

Cześć i czołem!
Dzisiaj kolejna dawka szablonów! Mam nadzieję, że moje umiejętności, chodź i tak są niskie, nie spadły przez moją chorobę i chwilowy ciężki okres w moim życiu!

Może na początku podam pewne informacje.
Na blogu nadal panuje remont. Chciałabym, żeby pojawiało się tu o wiele więcej rzeczy, niż jest dotychczas. Niestety, wciąż się zastanawiam i nie mogę wymyślić niczego dobrego. Jeżeli mielibyście jakieś pomysły, które mogły by wspomóc rozwój Acnollogii, to bardzo proszę o poinformowanie!
Jak widzicie po szablonie, tematyka szabloniarni została zmieniona. Od teraz pojawiać się będą przeróżne szablony.
Tyle informacji jak na dzisiaj, teraz przejdźmy do głównego wątku :)

-=02=-
Układ dwukolumnowy
Cały blog-1100
Lewy pasek boczny – 290
Prawy pasek boczny - 310
Wysokość nagłówka-540
Kolor tła - #6b927c
Kolor czcionek-#282828  
Nagłówek  / Tło

 -=03=-

To jeden z pierwszych szablonów z prawdziwymi ludźmi, jaki miałam przyjemność zrobić
Pierwsze dwa były na blogi o Justinie Bieberze, może w przyszłej notce się pojawią, 
żebyście mogli zobaczyć :) W sumie szablon mi się podoba, nie mam mu nic do zarzucenia. 
No, może poza "Statystyką", jej ogarnąć nie potrafiłam :C

Zamówienie
 Zamówienie dla Shiro-chan 
My Melody Soul 
 
To by było na tyle na dzisiejszy dzień. Oczekujcie szablonów od Wiklary!
Bay bay! 
 

4 komentarze:

  1. Ten szablon z Gry o Tron jest po prostu genialny! :D Krwawy, mroczny... Taki... No fajny no. Tylko na Twoim miejscu chyba dałabym nieco wyżej ten napis. ;) Z jakiegoś powodu mi nie pasuje po prostu, ale to moja opinia jest.
    Co do reszty - kolorystyka na tym zielonym jest bardzo przyjemna dla oka. Taka... Niby zimna, ale jednak spokojna. ;) Ten również mi się podoba, nie mam do czego się przy nim przyczepić.
    No i tak właśnie dochodzimy do ostatniego. Ten niestety nie przypadł mi do gustu. Bardzo fajny nagłówek, tło, kolorystyka... Tylko te napisy kompletnie moim zdaniem nie pasują. ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym tworzeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jare jare, chyba będę zmuszona poprawić ten napis :D Koniec końców, mi również zaczął przeszkadzać :3 Cóż, w takim bądź razie leżę po całości z dopasowaniem czcionek :C Miałam z tym problemy już od samego początku :D
      Tak czy siak, dzięki za krytykę i miłe słowa :)

      Usuń

  2. Szablony są naprawdę bardzo ciekawe. Muszę przyznać ,że oczarował mnie szablon nr 1. Jest taki przyjemny , dopasowany i miło się na niego patrzy :)
    Jeśli chodzi zaś o szablon nr 2 to jakoś cos mi w nim nie pasuje. Kolory są OK ale całość wydaje mi sie ,że niszczy ten napis który ledwo co potrafię przeczytać. Wydaje mi się ,że nie powinien być aż tak nisko. Ale tak poza tym to jak na pierwszy ludzki szablon wyszedł genialnie :* Musisz mnie nauczyć aby zrobić to ,że klikając na zdjęcie przechodzę do linku bo uważam ,że jest to bardzo przydatne ^.^
    A tak po za tym to jestem bardzo zaskoczona nie tylko tym ,ze mnie przyjęłaś ale również tym ,że mam już aż 3 zamówienia. W dodatku szabloniarnia wygląda ślicznie i również zacznę zastanawiać się co zrobić aby bardziej ją udoskonalić :> Nie mówię już o tym ,że powoli się rozkręcamy i przybywa nam "ludzi ogladających xD "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nocne piękności bledną o świcie" O ! :D
      Ano, ano, masz trzy zamówienia! Widzisz, ludzie Cię doceniają!
      Ba no, ludzi oglądających przybywa, z czego jestem niezmiernie zadowolona, tylko szkoda, że zakładka "Nabór" jest tak rzadko odwiedzana :C

      Usuń

Obserwatorzy