środa, 12 czerwca 2013

[009-012] - "We can’t back down"

Szczałkaa ludziee <--- xD

Nawet nie uwierzycie jaka jestem szczęśliwa :) Kurcze ,już jest was tu tak dużo *.* W dodatku mam już aż 5 zamówień. Jedyne czego nie jestem pewna to zamówienia Ayako. Nie jestem pewna co do szablonu w tej tematyce bo się w niej nie znajduję ,ale postaram się. Nie mam również kontaktu z Dianą Finkle ,a szablon już prawie gotowy :( Proszę cię więc o podanie mi swojego GG lub emile.
Zastanawiam się czy nie zrobić również instrukcji "Jak powstają szablony". Były by to filmiki które bym tutaj dodawała. Co wy na to ?

To już chyba koniec ogłoszeń :D I zapraszam do oglądania :



Szablony Wolne :
#1


Pobierz
Szablon który wykonałam dość dawno ale postanowiłam go umieścić bo bardzo mi się podoba

#2 

Pobierz
Uważam ,że jest taki sobie.

Zamówienia 
:

#1
Jestem z tego zamówienia bardzo zadowolona. Szczególnie podoba mi się kolorystyka ( choć to nie moje kolory). Cieszę się ,że mogłam go wykonać 

#2
Dla : Avalon

Szablon który bardzo mi się podoba.  Szczególnie kolorystyka bo jest to pierwszy szablon w tych barwach :)

Mam nadzieję ,że wam się podobają. Komentujcie , dawajcie nam pomysły i zamawiajcie !!! 

9 komentarzy:

  1. Hey, dopiero teraz wróciłam z biblioteki ;P Jak już ci powiedziałam na skype szablon mi się bardzo podoba <333 A co do reszty też są super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam prozbe zrobiła byś dla mnie szablon na tego bloga:
    jednopartowki-alice.uchwycone-chwile.pl
    to moje GG 43744024
    Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie odrzucone, odsyłam do zakładki "Zamów"

      Usuń
  3. Okej, okej, mój mail ----> laciopacio2013@gmail.com ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey,
    Sądzę, że wstawienie instrukcji z tym jak powstają szablony to całkiem dobry pomysł. Zawsze byłam ciekawa jak szabloniarki tworzą swoje dzieła. Jeśli chodzi o moje zamówienie to myślę, że jeśli tylko uwierzysz w to, iż Ci się uda na pewno tak będzie ;) Przy okazji ja też zostawiam swój e-mail: ayako08@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Łojojoj, popisałaś się! Szabloniki świetne :3 Najbardziej podoba mi się zamówienie dla Effy♥ "D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezuu *_* Koooooooooooooocham ten szblon. Dziękuję, dziękuję, dziękuję ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejciuu :* Cieszę się ,że sprostałam zadaniu :)

      Usuń
  7. Witam, dopiero trafiłam na tego bloga, ale już wiem, ze tu zostanę. ♥
    Szablony cudowne. *O*
    Załoga także wydaje sie wspaniała. ;)
    Mam nadzieje, ze będę miała możliwość bliższego poznania waszych możliwości graficznych. :D Czekam na więcej szablonów!
    A i czy mi się wydaje, czy nie ma obserwatorów?
    Jakbyście mogły dodać Ten gadżet. :C
    Ułatwiłoby mi to bardzo wchodzenie na tego bloga. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy