sobota, 29 czerwca 2013

[020-022] Track face

ikony moje ; bazy 
Hej :)
Tak jak pisałam w poście wcześniej wykonałam 3 szablony na zamówienie. Przykro mi, ale z Snicki miałam małe problemy. Przepraszam, ale szablonu nie wykonałam. Za to mam trzy zamówienia i jeden nagłówek wolny :)
(chcesz podgląd, kliknij obrazek)

Wiem, wiem odcienie brązu, ale tak bardzo pasowała tu mroczność :)

Dla Lawrence McConary

Co do kolorystyki ten odcień pomarańczy bardzo pasował ;)
(Trochę skromny CSS, ale nie miałam siły, wizji)

Dla Komiko

Tu pasowały odcienie brązu :D Co do obrazków, Hogwart zniknął w tle a 
reszta nie pasowała :( Przepraszam.

Jeszcze skromny nagłówek, łapcie :)

Kredyty   
Jeśli zamówienia się podobają bardzo proszę o komentarze. 
Każde poprawki dają mi siłę na następne wyzwania :) 
Teraz już można powiedzieć tradycyjnie, przyjmę dwa zamówienia/max trzy.

~Vicky

Edit:
Wykonam zamówienie Drowned in the sky, Deeper i Diana Finkle*.
* - przełożone

10 komentarzy:

  1. Szablon jest cudowny. ;3 Bardzo Ci dziękuję, a te brązy jakoś przeżyję, no trudno. :) Ważne, że ma to co najważniejsze dla mnie, czyli Dramione i cytat. ;3 Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję. ;**
    Pozostałe szablony również są śliczne, szczególnie ten z odcieniami pomarańczowymi. ;>
    Pozdrawiam,
    Fioletoowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Vicky mam problem. Jak zastosowuje szablon to zostaje mi nagłówek z mojego poprzediego szablonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wejść w układ potem w nagłówek i usunąć obraz :)
      Jak nadal nie możesz sobie poradzić pisz :)

      Usuń
    2. A nie, już wszystko dobrze xd Musiałam usunąć. Śliczny szablon tak jak rezta

      Usuń
  3. Avatary - świetne, jednak powinnaś wygładzić tekst, jest zbyt.. twardy :D
    W pierwszym zamówieniu świetnie wykonałaś nagłówek, normalnie się podjarałam :3
    Co do reszty, podobają mi się nieco mniej, ale również są spoko :D Kompletnie nie w moim stylu są miejsca pozostawione na posty i gadżety, więc tego komentować nie będę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonanie jest cudowne :3
    Szablony nie są w moim stylu, bo widać na nich wyraźnie postacie, ale na pewno są one do blogów o takich bohaterach, więc będzie to do nich rewelacyjnie wyglądać :D
    Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak btw, wie ktoś, jak Wiklara stoi z tym Internetem? Ma podobno gotowe zamówienie, nie mogę się już doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy