niedziela, 30 czerwca 2013

[023-025] "Róża więdnie, serce płonie"

Yoł!
Jak mijają wakacje? Ciepło tam u was? U mnie niestety nie za bardzo ; /
Idealny początek wakacji. No, ale przynajmniej można się wyspać ♥
Tak na osłodzenie chwili, przesyłam cztery kawałki mojej znajomej. Ma dziewczę talent, ale sprzęt nie ten :C Teksty pisze oczywiście sama, a ścieżka muzyczna jest robotą jej przyjaciela, Michała!
Tak czy siak, oceńcie sami!

Marysia W - Nauczę się jak żyć
Marysia W - Nie ma nas
Marysia W - Atramentowa Cisza
Marysia W - Key to Heart


Czas na szablony!



Zamówienie dla P Boo
Szablonik w ciepłych kolorkach, jak sobie życzyłaś. A co do wycięcia tamtego obrazka... Wycięłam go, męczyłam się dość długo (nie lubię wycinać, a chciałam, żeby było idealnie), a jak już skończyłam, to program (cenzura) strzelił, i z nerwów nie zrobiłam tego ponownie, wybacz :C


Zamówienie dla Akiry
Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia, czy przypadnie Ci do gustu.... Jest prosty, mało kolorowy, związany z Japonią... no cóż, ocenę pozostawiam Tobie! Mam co do niego mieszane uczucia. Chciałabym dodać więcej elementów, ale jak bym zaczęła, nie miałoby to końca, i szablon nie byłby prosty... Jeżeli chciałabyś jakieś poprawki, pisz śmiało!


Zamówienie dla Kagamine
Początkowo miałam problemy z wykonaniem zamówienia. Tzn, doskwierał brak weny, chęci i myśl "chcę iść spać". Jednak po ogarnięciu się (czyt. obejrzeniem filmu z mamusią, odstresowaniu, zjedzeniu karmelków i wypiciu ciepłej herbaty) dałam radę, i o dziwo, podoba mi się! Jednak ostateczną ocenę zostawiam Tobie, Kagamine!







Tak więc trzy zamówienia gotowe. Koniec czerwca się zbliża, już za parę dni lipiec. Ciekawe co nam przyniesie...

Do zobaczenia! ~

17 komentarzy:

  1. Stwierdzam wszem i wobec, że jestem absolutnie zachwycona! Dokładnie o coś takiego mi chodziło! Zaraz wstawiam i bardzo, bardzo Ci dziękuję, już wiem, gdzie się będę zgłaszać po szablon na drugiego bloga x)

    OdpowiedzUsuń
  2. A! Tylko ling na hosting nie ten jest, co miał być :) Wyświetla się zamówienie dla Akiry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziękuję :) I jeszcze takie moje pytanie: jak mam wkleić html? W sensie, że jakim programem otworzyć lub wgrać x)

      Usuń
    2. Kopiujesz wszystko (około 52 str w wordzie xD), wbijasz w zakładkę "szablon" i klikasz "edytuj HTML". Po czym usuwasz wszyściutko, co tam jest i wklejasz to, co pobrałaś :D

      Usuń
    3. Hm... no właśnie tu mi się problem pojawił, ponieważ word nie chce mi odczytać pliku. Pojawia się info: plik uszkodzony lub brak części.
      Dałoby się może ten tekst z worda przesłać do mnie w zwykłym formacie doc bądź txt? x)

      Usuń
    4. zobaczę co da się zdobić :D Ale czy mogłabym już jutro? Ciężki dzionek miałam :C

      Usuń
  3. Ojej, jest śliczny! Nie spodziewałam się czegoś tak fantastycznego. Dziękuję, dziękuję bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co :D Cieszę się, że się podoba ^^

      Usuń
    2. Hm, tekst nachodzi mi na nagłówek, a że prawdziwe ze mnie graficzne beztalencie, to proszę o pomoc. :) Można zobaczyć, jak to wyglada: http://zapodaj.net/a8c9d6ed7e9f7.png.html

      Usuń
    3. Kilkamy "Układ" --> "dodaj gadżet" --> "Tekst" i tyle enterów, ile potrzeba do zapełnienia :D Sprawdzaj co jakiś czas :D

      Usuń
    4. Czyli dobrze kombinowałam :D Dziękuję. :)

      Usuń
    5. Enterki tylko nad postem, nad stronami nie :D

      Usuń
  4. Jasne, że tak. Sama ledwo siedzę x) Zgłoszę się po południu :) Dobranoc ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablony niesamowite :) Najbardziej podoba mi się pierwszy przez te umiejętne połączenie tylu kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, szablon już dodany, jeszcze raz bardzo dziękuję - tym razem żadnych problemów ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy