środa, 3 lipca 2013

[026 - 027] Live, laugh, love *.*

Siema ! Jak wam mijają wakacje, bo mi świetnie :D 
Więc mam jedno zamówienie dla Scarlett

Ogólnie szablon mi się podoba :) Mam nadzieję że tobie też :P 

Szablon wolny:

Zamówienie dla Shiro nie wiem kiedy wykonam ale w następnej notce się pojawi :D

Zamówienie dla
get it right także wykonam ale pojawi się w następnej notce, i proszę aby dosłać linki do zdjęć bo te które podałaś w zakładce Zamów są złe i nie chcą się wczytać. 

Nie przyjmuję zamówień ponieważ mam jeszcze 2 i jutro wyjeżdżam :P

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny szablon!:) Dzięki! Mam zamiar wstawić go dopiero niedlugo, kiedy zacznę już publikować notki. Naprawdę, kawał dobrej roboty :P

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy