piątek, 5 lipca 2013

[028-029] Turn around

Hej.
Ten tydzień miałam napełniony presją. Przeczytałam, że mam razem 5 zamówień, ale wykonałam tylko dwa. Miałam dosyć Pottera. Na następną notkę mam już jedno zamówienie Diany Finkle, ponieważ je przełożyłam. Pierwsze zamówienie w ogóle do mnie nie pasowało a drugie było o Potterze a ja w tamtym tygodniu już nie maiłam pomysłu na tą tematykę, ale w następnym poście zamówienie będzie gotowe. Mam tylko szablony (zamówienia), nie miałam czasu na darmówki, siły, weny. Musicie też wiedzieć, że w te szablony próbowałam tworzyć innym stylem niż zwykle.
(podgląd - kliknij miniaturę)


Pomyślałam, że pobawię się nagłówkiem :) 

Dla Deeper

Inspirowałam się tytułem "dzieci ognia". Jest bez ludzi :) Boje się,
że nie będzie się podobać (ale jestem z niego zadowolona).

Co do zamówień nie przyjmuje! Kto u mnie zamówi to i tak
będzie zignorowany, przepraszam.

~Vicky

2 komentarze:

  1. Mam problem z wrzuceniem szablonu :c
    Wyświetla mi się komunikat:
    "Zapisanie szablonu nie powiodło się.
    Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
    (SyntaxError) : Unexpected token <"

    Wiesz o co chodzi?
    pozdrawiam,
    Drowned :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy