wtorek, 9 lipca 2013

[030] Okay

ikony moje; bazy 

Hej.
Więc na dziś mam gotowe zamówienie Diany Finkle. Nie mam nic więcej do przekazania :) Szablony . ! :)
(podgląd - kliknij ikonę)


Co do szablonu. Dużo dałam od siebie, kolorystyka jest jasna, ale połączyłam
ja z odcieniem fioletu. Moim zdaniem jest to strzał w dziesiątkę :)


No więc to wszystko co dodaje. Co do zamówień nie przyjmuję! 
Za tydzień darmówka. Potem urlop.
kredyty    
(kod CSS, tekstura, kod w komentarzach)

~Vicky

Jakieś problemy z szablonem, blogiem? Pytaj!


5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo! Szablon baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe połączenie kolorów! No i ten tekst... Rozbroił mnie. Poza tym, fajny pomysł na strony. No i ogólnie cud, miód i orzeszki :D

    Pozdrawiam :*

    Nee-chan

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo kolory też bardzo mi się podobają :)) Naprawdę dobra robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za bardzo nie wiem gdzie mam to napisać, ale ja do Wiklary, proszę bardzo mój e-mail ; zuzka98@o2.pl bo chciałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy