niedziela, 14 lipca 2013

[031-032] ??


To znowu ja. :) Niestety mam dla was dzisiaj tylko 2 zamówienia. Co do reszty OGŁASZAM WSZEM I WOBEC ,ŻE NIE WYKONAM ICH. Wiem wiem , przepraszam was za to ... Ale osobiście rozważam decyzję odejścia ponieważ coś we mnie pękło i nie jest już takie samo ... Zobaczymy

Zamówienie dla Alice in Wonderland † : ( nie mam nawet siły robić miniaturek zdjęć ...

<Pogląd>


Zamówienie dla Avalon :

<Podgląd>


Jak wspominałam ... Muszę sobie to teraz wszystko poukładać ... 

16 komentarzy:

  1. Już CI pisałam, jak bardzo podoba mi się szablon dla mnie, więc nie będę się rozpisywać tuta.
    Powiem tylko, że szablon dla Avalon też jest wspaniały.
    NO, ale mój lepszy, bo mój. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, jest super :) A nie co mój jest lepszy, bo mój!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja będę inna i powiem, że mi się nie podoba ._. Obrazki, które użyłaś są mało widoczne. Większa różnorodność tekstu i kolorów lepiej by wyglądała. Tak samo, lepiej by wyglądała bardziej ozdobna czcionka. Nad css też możesz popraciwać, bo jest prosty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje własne zdanie . Mnie również szablony się nie zabardzo podobają

      Usuń
  4. Widzę, że trafiłam na niedawno powstałą szablonię i sądząc po jakości waszych szablonów, przyda wam się kilka rad od starszej, doświadczonej koleżanki po fachu.

    Po pierwsze - szablon główny odstrasza już przy wejściu na bloga. Jakość obrazka nie jest najlepsza, no i jest on zdecydowanie za duży. Dodatkowo wygląda on na trochę nie przemyślany i na pewno nieestetyczny. Jedyne, co w nim wygląda dobrze, to napis - jest nieprzeciętny, ale wygląda dobrze, chociaż lepiej by wyglądał np. pod nagłówkiem.

    Karty na nagłówku, które są samą ramką bez tła też nie wyglądają dobrze. Wielki plus za to, że się ruszają, ale ani normalnie, ani po najechaniu nie wyglądają dobrze.

    CSS - bardzo niedopracowany, ale to już wyszcza szkoła jazdy. Polecam wam zapoznać się z kilkoma poradnikami dotyczącymi CSS, których jest w sumie pełno na blogach.

    No i szablony w notce (konkretnie tej notce, w starszych widziałam lepsze) - pierwszy jest chyba najgorszym i najbardziej nieestetycznym, jaki widziałam w życiu. Ale dobrze, błędy po kolej - zdjęcie po prawej jest nie najlepiej wycięte, ale te dalej są już w porządku, więc widać, że umiesz posługiwać się gumką. Kolejna rzecz to to, że twarze są za duże i trzeba przewinąć ekran, żeby zobaczyć całe. kolejna sprawa to napis, którego zwykle nie daje się na górze, no i powinno się bardziej popracować nad czcionką, bo teraz wygląda, jakby dodawany był w Paintcie. Kolejna rzecz to kolory, których poza ciemnym fioletem niema. Wszystko jest za ciemne i tak na dobrą sprawę przy małym kontraście monitora szablon byłby prawie zupełnie niewidoczny.

    A, no i tekstura na twarzach postaci - podstawowy błąd. Teksturę z twarzy trzeba wymazywać, bo nieestetycznie to wygląda.

    CSSa w szablonie nie widać na podglądzie (a powinno), więc się nie wypowiem.

    W przypadku drugiego szablonu mam podobne zastrzeżenia, ale dodatkowo tytuł postu radziłabym obniżyć, bo w połowie nagłówka i tła wygląda strasznie.

    No i nie powinnaś pisać, że "nie chce ci się robić miniatur". Jeśli jesteś szabloniarką, to do twoich obowiązków należy to, żeby postarać się, aby post był estetyczny, a nie "na odpal się".

    To wszystko. Mam nadzieję, że nie potraktujesz mojego komentarza jako bezpodstawną krytykę, ale jako cenne rady, do których powinnaś się zastosować.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście rozumiem , że ci się nie podobają bo sama uważam ,że nie są one najlepsze. Ostatnimi czasy się pogarszam co zresztą widać gołym okiem w tych pracach ...

      Usuń
    2. Najważniejsze to nad sobą pracować. Myślę, że każdy może dojść do wysokiego poziomu w grafice, ale z własnego doświadczenia wiem, że potrzeba do tego naprawdę sporo pracy ^^

      Usuń
    3. Ajajaj, muszę zmienić główny :C Serio, jestem bardzo kiepska w szablonach z realnymi ludźmi/zdjęciami itd.
      Co do obrazka w nagłówku... myślałam, że jest dobry. Zero pikselizacji, kontrast, wyostrzenie również odpowiedne...
      Co do kart, mi się bardzo podobają. Myślę, że tutaj to kwestia gustu, osobiście nie lubię, jak tło w kartach jest zbyt... kolorowe. Rozumiesz, prawda? :)
      Dzięki za rady :) Zajrzyj jeszcze kiedyś, by zobaczyć, czy są postępy :D

      Pozdrawiam,
      Shirosaki.

      Usuń
    4. Oczywiście, z chęcią zajrzę. Zawsze mi się serce raduje, gdy widzę, jak młode szabloniarnie rozkwitają ^^
      Wiesz, nie musisz być dobra w szablonach z ludźmi. Główny z postaciami z mangi czy anime też byłby fajny, wiele już takich widziałam.

      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Szkoda, że nie zrobisz min. szablonu dla mnie. No, ale nic na siłę i dzięki przynajmniej za dobre chęci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo cię przepraszam :( Ale jak wspominałam A&M to nie moja bajka. Próbowałam na wszystkie sposoby ale nie wyglądało to za ciekawie

      Usuń
  6. Ciekawie tutaj. ;)

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować – wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy – wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować – też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :) Chciałabym (niestety) wycofać się z kolejki. :( Niestety, ale szybko potrzebuje szablonu, a ostatnie miejsce w kolejce mi tego nie ułatwia :c Przepraszam Shirosaki, jeżeli zaczęłaś już nad nim myśleć :c I też przepraszam, że piszę o tym tu, ale nie wiedziałam gdzie.:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie za dużo fioletu, za dużo wszystkiego, god damn, ani trochę mi się to nie podoba.
    You made my eyes bleeding.
    Za dużo wszystkiego napychasz, nic do siebie nie pasuje, a przynajmniej w pierwszym szablonie. Ten napis woła o pomstę do nieba. Skądś go wytrzasnęła, huh?
    W drugim szablonie natomiast czepiałbym się ... znowu wszystkiego. Znów za dużo fioletu. O ile nagłówek wypada w miarę okej, to tło skopałaś na całej linii. Nie ma żadnego przejścia między dwoma, najważniejszymi w szablonie, segmentami, a to naprawdę wygląda źle. Ponadto napis tytułowy jest za wysoko i nachodzi na ten nagłówek. W efekcie wszystko wypada jeszcze gorzej.

    Ćwicz więcej i ogranicz fiolet, taka drobna rada.
    Kłania się nisko,
    Liam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, dostałaś(eś) tę wiadomość gdyż ten blog przynależy do naszego katalogu.

    KATALOG GRAFIKÓW zmartwychwstaje! Po dość sporym zastoju i spadku statystyk powracamy! Serdecznie zapraszamy :) W niedzielę pojawi się post z niespodzianką. Zaobserwuj, komentuj, pomóż nam przywrócić bloga do życia.

    katalog-grafikow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy