czwartek, 25 lipca 2013

[033-034] Let's have some fun.

Mam nadzieję, że cieszycie się z przybycia waszego nowego tyrana ;>
Khm.


No hej! :D Pewnie się zastanawiacie, kto wprowadził tyle nagłego chaosu na tym blogu. Biedne, małe duszyczki, już nie musicie się głowić. To ja! :D
Mkay, koniec tych emotek.
Zaraz pewnie będziecie się głowić dlaczego. Otóż, mam po prostu doświadczenie w tym co robię.
(I byłem nauczycielem założycielki szabloniarni)Świetna pora na dodawanie szablonów, prawda? Też tak uważam. Tym bardziej, że za cztery godziny mam umówioną wizytę do dentysty, ale po cóż iść spać.

Fine, przejdę do szablonów.
Namber łan jest cholernie prosty, ale musiałem sobie poprzypominać to i owo po niemal rocznej przerwie.
(Gdyby ktoś nie wiedział, Dante z Devil May Cry
/nerd/)
Download me!

And namber tfu, równie prosty, a właściwie bardzo podobny... ale jestem leniwy. Następnym razem bardziej się postaram.
Szablonik z ludziem, żywym, a ja rzadko takie robię, bo nie lubię, gdy ktoś się na mnie patrzy.
Konkretniej, Mattem Bomerem, a konkretniej Nealem Caffreyem z White Collar.
Ta, możecie mnie nazywać Gejuchem, ale lubię łoczyć seriale.
Download me!

Na przepiękny koniec, zapodam nutkę, co to mi w głowie siedzi, o.


Disturbed - Inside The Fire

APDEJT
Wszelakie zamówienia, czy cokolwiek byście do mnie zgłaszali - 31 sierpień - 4 lipiec, nie ma mnie.~
Będę zajęty tarzaniem się w błocie (nah, not at all) na Woodstocku.

22 komentarze:

  1. *Uwaga, właśnie do szabloniarni dołączyła dwójka największych na świecie spamerów, powtarzam, właśnie do szabloniarni dołączyła dwójka największych spamerów!*
    ...Serio tak zacząłeś? |D Może chociaż cytat byś wprowadził? Jeszcze ludzie pomyślą, że rzeczywiście jesteś taki miły...
    Swoją drogą, co to za logika. Kończysz z emotkami, bo masz doświadczenie z grafiką. To ma sens. Prawie.
    Pierwszy mi się nie podoba. Dante brzydki, szablon prosty, nie ma co nawet porównywać do następnych. Ale wybaczam grzechy, pierwszy szablon po takiej przerwie...
    Drugi jest o wiele lepszy. Bardziej w moim stylu >.> No i fioletowy (którego ostatnio tak bardzo znienawidziliśmy...) \o/ Bomer wyszedł piękniusio, ogólnie całkiem ładnie się wszystko komponuje. Tylko ta jedna, zielona kropa po prawej mi nie odpowiada XD No i data wchodzi na nagłówek.
    Zastanawiam się, czemu jest taka różnica między tymi dwoma podglądami... Ten z Bomerem jest węższy. Albo to ja coś znowu popierzyłam >.>"
    Naucz się innych ramek, serio |D
    GEJUCH, GEJUCH,GEJUCH, OGLĄDA PEDALSKIE SERIALE. Nie mogłam się powstrzymać, khm <3

    OdpowiedzUsuń
  2. *Co lepsze, podłych spamerów*
    Tak, serio tak zacząłem. Może się nabiorą! Pomyślą, że jestem miły... a ja im wbiję szpilę w plecy, och, tak, to kochane.
    Odwal się. Jest piąta rano, ja nie spałem, idę do dentysty i nie mogę iść spać, mogłem coś pochrzanić.
    Ej, odwal się od Dante! Wcale nie wyszedł tak źle... Ale okej, szablon jest prosty przyznaję się.
    Tobie się podoba w sumie tylko dlatego, że jest w twoim stylu, przyznaj się... TEN fiolet wygląda okej. Nie jest oczojebnym fioletem, jest stonowanym, ładniusim fioletem (ultra gaaay). Szczerze, to jedno z gorszych zdjęć Bomera, ale nie chciało mi się już przekopywać gugli.
    Wiem. Ale to na podglądzie. W arkuszu do pobrania dałem tam te coś tam, by nie wchodziło. Ale nie chciało mi się znowu cykać skrina.
    Nie, nie, są dwa różne. Bo zmniejszyłem widok przy tym z Bomerem, dłuższy nagłówek, nic poza nim widać nie było.
    NAUCZĘ. Niedługo.

    ... Serial o FBI wcale nie jest pedalski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty mi może odpowiadaj co?
      Nic, tylko "odwal się" i "odwal się". Może mnie tym uraziłeś? Swojego kochanego Fredusia! (Boże, jak dwuznacznie >.>)
      Nie, mi się podoba, bo jest ładny i ci wyszedł. Normalnie aż jestem z ciebie dumna.
      ...Serio? Na tym przynajmniej nie wygląda jak psychol :3
      Jest. Każdy serial, który oglądasz, jest pedalski ;_;
      Swoją drogą, wydaje mi się, że twój start będzie lepszy od tego mojego, echu.

      Usuń
    2. ... Chyba śnisz. Czemu miałbym nie odpowiadać?
      Aww, no przepraszam.~ Taka już moja natura, wszyscy dobrze o tym wiemy. (Ciekawe czemu...)
      ... Teraz się zgrywasz, czy mówisz serio? Bo jeżeli to drugie, to ci powiem, że sam jestem z siebie dumny, mimo, że wychodzę na geja, robiąc takie szablony.
      Wiesz, jemu akurat wygląd psychola... W sumei się zgadza. C'mon, Neal jest złodziejem. I w domyśle będzie Greyem... ugh.
      Och, okej, Scrubsi, House, Star Gate jest pedalskie. Okay.
      Mój start? A to czemu? Zrób coś!

      Usuń
    3. ...To chyba ty już zaczynasz przysypiać. Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź, a potem skojarz, że nie odpowiedziałeś mi, tylko napisałeś nowy komentarz P:
      Pft, mam gdzieś twoje przeprosiny :<
      Mówię serio, nie jestem aż tak ironiczna =A="
      Ale złodziej nie musi być od razu psychiczny D:
      Tak. Dokładnie tak.
      Chodzi mi o to, że twoje szablony z pewnością będą lepsze od moich x.x

      Usuń
    4. Aaaa! W sumie, teraz to faktycznie ma sens. Sorry.
      ...Nie, wcale nie masz.
      No nie wiem. Mam sporo podstaw, by sądzić, że jednak jesteś... Khm.
      Podrabia dzieła sztuki i dużo czasu spędził w pierdlu. Jesteś pewna?
      Fuck you Dx
      Pfff, dobre sobie. Zawsze byłem w tyle, przegonisz mnie.

      Usuń
    5. Ciota :I
      Tak, wcale mam.
      ...Przesadzasz. Z natury jestem całkiem miłym człowieczkiem! <3
      Okej, on może być psychicznym złodziejem.
      Tylko, jeśli będziesz ze mną 8D
      Ja nawet nie wiem, jak się za nie zabrać xD

      Usuń
    6. Ranisz mnie!
      Taa-aha, z tym, że nie dla mnie.
      No właśnie.
      ... Dlaczego składasz mi takie propozycje publicznie? Zrażamy do siebie ludzi.
      Ja też nie wiedziałem, sama doskonale wiesz. Te cudne chwile z cyklu "asdfghswbenogdgsgs WYRZUCĘ TO PRZEZ OKNO".

      Usuń
    7. Ojeju. No popatrz, prawie się tym przejęłam </3
      No popatrz, jesteś wyjątkowy! (Nie, wcale nie.)
      To ty zacząłeś. I wcale ni zrażamy. Ludzie pewnie już tutaj nie doszli, bo po co czytać te głupoty? xD
      Fakt. Ale ostatnio dopada mnie niemoc w każdej dziedzinie :I

      Usuń
    8. Podłe stworzenie.
      Och, no wiesz co! Mogłaś sobie darować ten nawias.
      Ja niczego nie zacząłem. Co nie zmienia faktu, że tak publicznie...
      Kopnąć cię, by ci lepiej poszło?

      Usuń
    9. I kto to mówi?
      Do usług, też cię kocham <3
      No nie, wcale. Teraz to taki nieśmiały się zrobił :/
      Tak, proszę. Ale porządnie.

      Usuń
    10. Podlejsze stworzenie.
      Jasne, jak coś chcesz. :/
      Och, no weź, pozory trzeba zachować.
      Nadstaw tyłek. *le zamach do kopa*

      Usuń
  3. Ale się u was pozmieniało. Poważnie. I nie chodzi mi tylko o ten wspaniały i bardzo dopracowany szablon, tylko o wielkość załogi, obserwujących i odwiedzających. Nie było mnie tu chyba z miesiąc i takie są tego skutki ^^" Wybaczcie. Chcę jednak wspomnieć, że przejrzałam wszystkie notki i muszę przyznać - jesteście dużo, dużo lepsze (chodzi mi o "starych" członków, a raczej założycielki). Szkoda tylko, że Vicky odchodzi.

    Pozdrawiam Was wszystkich~

    Nee-chan

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu sie pozmieniało!
    Bardzo podoba mi się nowy wygląd. ;)
    To tak ogólnie, a co do notki, to szablony bardzo fajne.
    1 mi się bardziej podoba. :D
    Ale 2 też jest fajny. :3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O.O Muszę powiedzieć ,że jestem pod wrażeniem. Już wczoraj gdy zobaczyłam nowy wygląd szabloniarni zastanawiałam sie kto stworzył takie cudeńko :)
    Co do szablonów to muszę przyznać ,ze bardzo mi sie podobają. Świetne kolory i ... W sumie to wszystko jest świetne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mm, wydaje mi się, że w sumie wszystko widać na grafice odnośnie autorów, but.
      Dziękuję, niezmiernie mi miło.~

      P.S: Przed znakiem interpunkcyjnym nie robi się spacji.

      Usuń
    2. Poprawiasz innych, a sam popełniasz podstawowe błędy, Liamku. Przy "PS" nie stawia się kropek ani dwukropków :p

      Usuń
    3. Problematyczne stworzenie.
      Raz się zdarzyło, przeżyjesz.

      Usuń
  6. Jare, jare, szablon w całości wygląda naprawdę okazale. Podoba mi się, wręcz go kocham i nie pozwolę zrobić Ci nowego! (chyba, że wyjdzie lepszy.)
    Co do darmówek... nie wiem, który bardziej mi się podoba. Na obu "coś się dzieje" i w sumie wszystko ze sobą gra.
    Ostatecznie wybieram drugi, ale rażą mnie trochę te przerywane ramki. Od zawsze takich nie lubię, ale to już kwestia gustu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, w końcu trzeba będzie zmienić... Niedługo się znudzi.
      E, to akurat można sobie wykasować w cssie P:

      Usuń
  7. Szablony bardzo ładne. Kocham mroczność <3
    A szablon główny jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy