wtorek, 30 lipca 2013

[035-037]The smile when you tore me apart

Siemaaneczko wszystkim. Na początek moze zacznę od ogłoszeń parafialnych
1. Nastąpiła zmiana mojego nicku. Nie była to planowana zmiana ,ale niestety ktoś włamał się na mojego Gmaila i zmienił hasło. Tak wiec od dzisiaj już nie wykonuję szablonów jako Wiklara a : PersonalDream.
2.Jako ,że to nie koniec nowości muszę was uprzedzić ,że skasowałam całkiem przypadkiem ( A wiedziałam aby tego nie klikać xD ) mój program graficzny. A jako ,że uznałam bez sensu aby dalej z niego korzystać od niedawna pracuję już w Photoshopie ( i tu wielkie podziękowania dla Shiro :* ). W dodatku nadal nie ogarniam kodów CSS :/ No to chyba tyle

A teraz prezentuję wam moje trzy pierwsze szablony wykonane w Photoshopie. Wiem ,że nie są one najlepsze ale mam nadzieję ,że przymrużycie na nie oko.

1. DRAMIONE
<Pobierz>
Ughhh, tak wiem, wiem znów jeden kolor i napis jak w Paincie :/


2.Fantasy

Sama już nie wiem co o nim sądzic 

3.Amy lee

<Pobierz>

A to 3 szablon stworzony w Photoshopie, który stworzyłam dosłownie przed chwileczką :)
Bardzo mi się podoba ( hah kocham tą piosenkarkę i może dlatego )  ale jak to ja zawaliłam z kodami CSS :(
 

A na koniec  łapcie świetną piosenkę, która właśnie leci w moich głośnikach 

Within Temptation - Angels

A i przyjmę zamówienia od

Carmen
Vitalia Russell
Weronika Chruścicka
Weronika Chruścicka
Obsesion
effty♥ - Wiem o co chodzi bo zgłaszała wszystko do mnie na GG

Przyjmnę jeszcze jedno

22 komentarze:

  1. Jejciu... Cytat w 1 szablonie jest moim ulubionym. ♥
    Mam bloga o takiej nazwie, a piosenka "My Obssesion" z kótrej jest jest moją najulubieńszą. :3
    Szablon jednak według mnie jest... Hymh.. nienajlepszy. [nie obraź się, jakby co]
    2 za to jest fantastyczny! Taki kolorowy. Ale nie razi w oczy.
    3 też jest niesamowity. Jednak 2 jest według mnie lepszy.

    Przykro mi z powodu konta.
    I usunięcia programu. Jednak to chyba dobrze, że uczysz się używać nowego programu.

    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dziękuję :) Również sądze ,że szablon nr 1 nie jest za dobry ale został wykonany jako pierwszy

      Usuń
    2. Za krytykę się nie przeprasza, tak tylko mówię. Ona jest bardzo pomocna, o ile umie się ją docenić. x;

      Usuń
  2. Hm, czyli nadal nie wykonasz mojego zamówienia, tak? ._. Podobno miałaś je prawie skończone...
    [hogwardzcy-herosi]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ,miałam ale niestety podczas gdy usunęłam program nie moge włączyć go już w innym.

      Usuń
    2. Raczej nie ,miałabym zdecydowanie za dużo zamówień a juz i tak z wielu zrezygnowałam

      Usuń
  3. Mam parę zastrzeżeń. Nie byłbym sobą, gdybym ich nie miał.
    Po pierwsze: Jeżeli sądzisz, że coś jest nienajlepsze, nie wstawiaj tego, tylko dopracuj.
    Po drugie: Pierwszy szablon jest pusty. Ten obrazeczek służący za nagłówek jest naprawdę malutki, to wygląda źle.
    Po trzecie: Drugi szablon wygląda okropnie. Jest zbyt pstrokaty i za bardzo daje po oczach. Nie rób takich. Tym bardziej, że ten obrazek jest nieco rozpikselowany, to również źle wygląda.
    Po czwarte: Dammit, popatrz na zdania, jakie budujesz! Piszesz strasznie niezrozumiale, nie potrafisz postawić przecinka w odpowiednim miejscu i ciągle się powtarzasz "Szablon stworzony w Photoshopie, stworzyłam go przed chwilą [...]" Tak, to naprawdę bardzo sens.

    A tak PS
    To, że ktoś zgłasza do Ciebie zamówienia na GG, nie oznacza, że to go zwalnia z przestrzegania regulaminu, okej?
    PS 2
    Popracuj nad CSSem. To naprawdę nie jest takie trudne, jak się wydaje. Wystarczy czytać ze zrozumieniem.

    Kłania się,
    Liam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej, to i ja się wypowiem, coby nie było, że się nie udzielam czy coś.
    Pierwszy szablon:
    Jest naprawdę prosty. Albo mi się wydaje, albo obrazek użyty w nim jest trochę rozpikselowany. Napis "obsession" jest... poucinany z góry i na dole? Czy to tylko taka czcionka? Jak już sama zauważyłaś, przez te dwa kolory szablon jest pusty i po prostu nudny. A poza tym, wydaje mi się, że cały blog powinien być bliżej nagłówka. Uważam, że jest za duża przerwa.
    Zamysł był ciekawy, naprawdę. Ale brushe po lewej stronie się powtarzają, a po prawej wygląda to po prostu... dziwnie. Jeśli chcesz tworzyć takie nagłówki, lepiej używaj zróżnicowanych pędzli, wyjdzie ciekawszy efekt.

    Drugi szablon:
    Uważam, że to porażka, naprawdę. To tło nie przestawia zupełnie niczego. Za bardzo naciapane, nie wiadomo na co patrzeć. Radzę unikać czegoś takiego.
    W ogóle nie widać żadnych napisów, co również nie przemawia na korzyść takiego szablonu.

    Trzeci szablon:
    Widzę dużą inspiracje szablonami, które ostatnio królują na szabloniarniach. Nie jest oryginalny, widziałam mnóstwo podobnych. Jeśli chcesz, żeby obrazek lepiej wtopił się w tło, radzę używać większych rozmiarów brusha. Napis wydaje mi się taki odstający od reszty. Ogólnie nie podoba mi się, gdy biały napis ma czarną obwódkę. Tak jakoś mnie to odstrasza.
    Czyżby postać, która została wklejona, w oryginale była na zimowym tle? Widać, oj, widać, albo tak się wydaje, bo ten fragment między jej ręką a talią za bardzo się wyróżnia i nie pasuje do tła. Radzę tego unikać.

    Widzę wszędzie jednakowe kody CSS. Tak jak Liam napisał, lepiej nad tym popracować, żeby szablony były ciekawsze.
    Mimo wszystko, szablony o wiele lepsze od tych ostatnich. Mam nadzieję, że nadal będziesz się tak rozwijać.
    Jeśli będziesz miała jakieś pytania, co do Photoshopa, napisz do mnie, z chęcią udzielę ci porad :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno. Bardzo ładnie proszę o nie stawianie spacji przed przecinkami. Albo raczej przeniesienie spacji za przecinek. To boli, serio.
      A poza tym, pisze się "tę piosenkarkę", nie "tą" P:

      Usuń
    2. Wiedziałem, że to dopiszesz.
      Ja też zapomniałem tego uwzględnić.

      Usuń
    3. Grammar Nazi witają na pokładzie.

      Usuń
    4. Och tak, kocham tę rolę.

      Usuń
    5. I po raz kolejny dziękuję za cenne uwagi i krytykę :> A co do : "tę piosenkarkę" -hah miałam tak za pierwszym razem napisane, ale po zastanowieniu zmieniłam na "tą". Taki już mój pech ,że jak zmieniam coś wychodzi na to ,że na początku było dobrze.

      Usuń
    6. ...Czemu stawiasz spację przed znakami interpunkcyjnymi?

      Usuń
    7. W sumie to sama nie wiem. Może to dlatego, że piszę dość szybko i nim zdążę nacisnąć przecinek, wciskam spację. Ale ciągle staram się tego oduczyć.

      Usuń
    8. Akurat pisanie szybko w niczym nie przeszkadza. Ale przygotuj się, że razem z Liamem będziemy na to zwracać uwagę P:

      Usuń
    9. Przeszkadza mi tak, że naciskam spację ekspresowo zaraz po zakończeniu słowa.
      Ojtam, ojtam. Zwracajcie, przynajmniej się oduczę :)

      Usuń
    10. Tylko czasem bywamy nieznośni, tak tylko uprzedzam.

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za przyjęcie zamówienia, odpowiedziałam już na komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy